Translate

miercuri, 27 iulie 2011

Raspuns la comentariul doamnei Rodica Manole


              Inainte de a raspunde trebuie sa facem urmatoarele                   marturisiri:
1.       Ma simt fascinat de lucrarea invatatorului Vasile Babus, “Monografia satului Gostilele, com. Fundulea, jud. Ilfov”;
2.       M-am simtit fascinat, acum mai bine de 20 de ani, de    cuvintele lui Gheorghe al Maritei, fie-i tarana usoara, un minunat taran gostilean ce a copilarit in gospodaria “Domnului” si care mi-a vorbit despre acest om atat de frumos cum numai un om simplu cu mintea isteata de taran o poate face;
3.       Mi-am propus sa descopar lucrarea invatatorului Vasile Babus odata cu cititorii acestui blog.
Deci raspunsul este ca nu stiu daca lucrarea contine vreo mentiune legata de practica apiculturii. Dar as face pariu ca nu deoarece sunt convins ca Vasile Babus facea pionierat, era deschizator de drum in ale stuparitului pe meleaguri gostilene.
O sa vedem impreuna daca am avut dreptate.
              Multumim doamnei Rodica Manole pentru cuvintele adresate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu